DIY: Cum sa iti faci propriul CHOKER

Ceva ciudat s-a intamplat azi. De cum m-am trezit m-a izbit o dorinta de creativitate enorma. De ce? Sincer…nici eu nu imi explic. Dar mi-am petrecut ziua gatind, desenand, facand felicitari si…asta.

Vedeam de mult in magazine acest icon al anilor 90 si preturile mi se pareau mult prea scumpe pentru o bucata de sfoara cu un medalion. Dar totusi imi doream unul. Imi simtiti frustrarea?

Ei bine, m-am decis sa fac unul. Si am descoperit ca nu e nevoie de prea multe.

diy: cum sa iti faci propriul choker

Ce iti trebuie:

  • un lant neagru/gri (eu am luat un set din Jumbo)
  • un medallion
  • incuietori (tot in Jumbo am gasit)
  • lipici

Cum procedezi:

Incepe prin a taia trei bucati care sa masoare exact latimea gatului tau. Ia una si pune-i medalionul si incuietorile. Foloseste lipici la incuietori ca sa tina si apoi lipeste si celelalte 2 fire, una la un capat si cealalta la altul. Acum trebuie sa arate ca in poza de mai jos.

cum sa faci un choker

Apuca ambele fire impreuna si fa un nod simplu. Choker-ul tau este gata, usor si repede. Ce ziceti? Incercati?

Leave a Reply

