Bruschete cu avocado si mozzarella

Imi place sa gatesc. Cu toate acestea, nu ma pricep prea tare si caut mereu sa gasesc retete pe care nu am cum sa le gresesc. Asa am ajuns la aceste bruschete care, garantez, sunt delicioase si nu sunt greu de facut.

Pentru 4 portii:

  • 8 felii de paine
  • ulei de masline
  • usturoi
  • un avocado
  • 250g rosii cherry
  • 100g mozzarella (preferabil in forma de bile)
  • frunze de busuioc
  • sos de otet balsamic

Se pune painea unsa cu usturoi pe o tava si se presara cu ulei de masline. Se pune la cuptor la foc mediu pana cand se rumeneste. Se scoate de la cuptor si se aseaza frumos deasupra avocado, rosii si mozzarella si se presara cu sare si piper dupa gustul fiecaruia. Se pune la cuptor pentru alte 3-5 minute. Se serveste cu Frunze de busuioc deasupra si sos de otet balsamic.Pofta buna!

Reteta am gasit-o pe  Cafedelites. Am tradus-o pentru voi si am adaugat modificarile pe care le-am facut eu.

Leave a Reply

