Favourites 01: KIGS OF LEON, STRAGER THINGS &more

Am decis sa incep o serie “favourites” in care sa prezint cateva din lucrurile de care prind drag in ultima vreme. Am avut tentatia sa fac din asta o postare lunara, dar nu stiu cat de multe lucruri noi pot gasi in fiecare luna asa ca ma rezum sa fac una ocazionala.

baton-pentru-conturare-nyx-won-eef70f6c2eae7be90e7-260_1_

 

Machiaj

Am intrat intr-un magazin cautand o paleta pentru countour dar in schimb am iesit cu acest stick de la NYX. Nu aveam asteptari prea mari dar acest produs m-a impresionat.. Ce imi place in mod special sunt culorile, pentru ca ambele noantd sunt  foarte placute si naturale.jual_maybelline_vivid_matte1

La rujul mat de la Maybelline m-a atras culoarea care e una deosebita. Este una potrivita oricarui anotimp si cred eu, potrivita pentru orice tip de ten. In plus, produsul rezista extrem de bine.

Fashion

Am gasit acest canal de youtube al unei bloggarite din Grecia. Personal, sunt fana al stilului ei vestimentar dar canalul ei ofera si multe videouri  despre stilul ei de viata, alimentatia vegan, imbracamintea etica si vloguri din calatoriile sale.

Muzica

rs-13863-20131219-kingofleon-x1800-1387476880

Cineva m-a introdus acestui album pe care Kings of Leon tocmail l-au lansat. Dupa prima ascultare am ajuns la concluzia ca sunt fan. Va invit sa ascultati una din melodiile mele preferate.

 

 

 

Seriale

gif-stranger-things-favim-com-4733441

Stranger Things, e un serial produs de cei de la Netflix a carui prim sezon a aparut vara aceasta, dar pe care abia acum cateva saptamani l-am descoperit. Este un serial plin de mister si drama care nu neglijaza dezvoltarea personajelor, de care nu ai cum sa te indragostesti (o parte din ei sunt copii si joaca extrem de bine pentru varsta lor). La inceput , este vorba despre disparitia unui copil, dar lucrurile iau repede o intorsatura mai ciudata. Nu vreau sa dau spoilere prea multe dar trailer-ul ar trebui sa va dea o idee.

 

Leave a Reply

