Zile de toamna: reteta mea de latte

Nu am vorbit deja despre obsesia mea pentru cafea? Ei bine, nu e niciodata prea tarziu.

Iubesc zilele cand, inarmata cu o cana mare de cafea si o patura, ma delectez cu serialele mele favorite. Si, din aceasta cauza, am cautat sa imi perfectionez reteta de latte pentru a face acele zile si mai speciale. Iata deci reteta:

Ingrediente:

-100 ml cafea tare(poate fi orice fel, dar o prefer pe cea proaspat macinata)

-200ml lapte (cantitatea poate fi modificata dupa preferinte)

-esenta de vanilie

-esenta de migdale

-1 lingurita zahar brun (sau stevia, sau sirop de artar)

Preparare: Se pregateste cafeaua. Eu folosesc un French Press. Se incalzeste laptele cu esentele si zaharul pana ce aprope fierbe (nu il lasati totusi sa fiarba caci o sa aveti de curatat dupa) la aragaz sau microunde. Se ia apoi un tel de bucatarie si se roteste pana cand se obtine spuma de lapte (sau puteti folosi un aparat pentru spuma).Se toarna peste cafea, avand grija sa nu stricam spuma si gata! Pofta buna!

Leave a Reply

