Jurnal: primul meu festival la Summer Well

Nu pot spune ca am avut parte de multe concerte la viata mea. In afara de cele la care am fost cu scoala, nu prea m-am aventurat din punctul acesta de vedere. Cu toate ca mi-am pus acest lucru in varful listei cu lucruri pe care trebuie sa le fac inainte sa mor. Stiam de Summer Well si desi eram aprope convinsa sa merg acum 2 ani m-am razgandit. Anul acesta insa, cand am vazut ca  in randul trupelor care vin este The Neighbourhood a devenit cert ca ma voi afla la acest festival. Am “corupt” o prietena si impreuna ne-am luat biletele cu luni inainte.

Ce a urmat? O asteptare teribila si un sentiment cum ca asta nu se intampla de fapt, stii, ca atunci cand ceva suna prea bine pentru a fi adevarat. Dar prima zi a festivalului a venit si imi aduc aminte si acum entuziasmul care m-a cuprins atunci cand m-am vazut in tinuta de festival si gata sa ies pe usa.

Processed with VSCO with f2 preset

Intr-o ora eram la festival. Ce m-a impresionat in primul rand a fost locatia. Domeniul Stirbey e intr-adevar o locatie ideala pentru un festival pe timp de vara. Deja ma gandeam inainte ca vremea calda o sa-mi strice toata experienta dar, in afara de faptul ca vremea a fost intru totul de partea noastra, parcul era impodobit cu o tona de copaci care prindeau fiecare raza de soare iar muzica in sine incepea abia la ora 18, cand soarele nu mai era o problema asa mare.

IMG_20160814_174815

Pe fiecare alee erau standuri, nu toate te invitau sa cumperi, ci multe din ele erau de fapt acolo pentru a oferi o tona de activitati gratuite precum testatul ochelarilor pentru realitate virtuala, mixat muzica, vizionare de filme, tatuaje temporare sau poze la cabina foto. Intreaga experienta care a precedat concertul in sine a fost una extrem de deosebita. Si dupa 2 ore de plimbat ne-am facut drum spre scene. Nu aveam de gand sa ratez nimic asa ca mi-am luat cel mai apropriat loc de scena pe care l-am gasit si m-am ancorat acolo.

IMG_20160814_101530

Muzica a fost exceptionala. Poate nu e pe placul oricui, dar acest gen de muzica e exact pe gustul meu. Si sincer, cele mai multe melodii sunt vesele si te instiga la dans asa ca nu cred ca poate displace cuiva. Sundara Karma si  Blossoms, doua trupe de care nu auzisem pana la festival au ajuns printre favoritele mele. Mi-a placut atmosfera si spectacolul celor de la Crystal Fighters, melodiile lui Borns (si camasa lui prea scurta), vocea solistului de la Milky Chance si solo-ul de muzicuta lui Antonio (asta e o aluzie catre o anumita persoana, sper ca citesti asta). Hurts au cantat exceptional iar Years and Years a avut pe deplin cel mai bun spectacol(dupa umila mea parere). In plus, nu cred ca o sa uit vreodata ca am fost atat de aproape de The Neighbourhood si ca mi-am auzit melodiile favorite live. Singurul lucru care nu mi-a placut a fost Chemical Brothers. Da, au avut un show de lumini frumos, dar muzica nu a fost pe gustul meu.

Processed with VSCO with f2 preset

tumblr_nlkntpgymv1qlpz8eo1_1280

Si dupa mult dans, multe ore nedormite si una din cele mai frumoase experiente pe care le-am avut, m-am intors la ale mele incercand sa ghicesc deja ce trupe voi vedea anul urmator la Summer Well. Ce trupe v-ar placea sa vedeti anul urmator?Voi ati fost vreodata la un festival, poate altul decat acesta? Untold? Electric Castle? Nu stiu daca mi-ar placea asa mult, dar convingeti-ma contrariul. Care e cea mai frumoasa experienta pe care ati avut-o voi la un festival?

Leave a Reply

