4 seriale pe care trebuie sa le vezi

Am  incercat o lista lunga de seriale pana acum si m-am decis sa dedic un articol acelor seiale inca “nedescoperite de mase” pe care le apreciez extrem de mult la momentul de fata. Ce vreau sa spun prin “nedescoperite”? Ei bine vreau sa spun seriale relativ noi, fara un numar imens de sezoane despre care inca nu se vorbeste foarte mult, dar care s-au dovedit a fi impresionante pana acum. Pe scurt, seriale care s-ar putea sa devina “mainstream” in viitor. Ce? Wow…asta a sunat foarte “hipster” din partea mea. Imi cer scuze. Imi pare extrem de rau. Revenind la articol,

 

MR ROBOT

tumblr_ntjnfsbhj81u7rskeo1_500

Este un thriller psicologic care urmareste povestea tanarului programator Eliot care se lupta cu anxietatea sociala si depresiea si, in acelas timp, incearca sa faca lumea un loc mai bun prin doborarea uneia dintre cele mai mari companii multinationale, care se intampla, de asemenea, sa fie cel mai mare client al companiei pentru care lucreaza. Din primul episod am realizat ca acest serial straluceste din toate punctele de vedere, dar finalul primului sezon l-a definitivat intradevar ca fiind unul din cele mai bune seriale pe care le-am vazut vreodata. Il recomand oricui. Nu vreau sa dau prea multe spoilere,  asa ca, sa spunem doar ca vei avea parte de multe rasturnari de situatie, suspans si analiza  a problemelor actuale care se ascund in inima lumii in care traim. Asta face diferenta intre acest serial si toate celalalte, faptul ca povestea se poate integra atat de usor in societatea noastra.

 

MARVEL’S JESSICA JONES

fanpop

DC a inceput seria supereroilor in televiziune cu Arrow si a urmat cu multe spin-off-uri pe masura, dar cum reuseste Marvel sa le-o ia inainte la propriul lor joc? Zic si eu…sunt mare fan Arrow si Flash si cu toate astea Jessica Jones le-a interecut cam din toate punctele de vedere. Personaje mult mai complexe si poveste, nu neaparat mai impresionanta, dar mult mai bine pusa la punct (nimanui nu ii plac golurile din poveste sau explicatiile nerealiste pe care le aduc multe seriale din ziua de azi).Cu toate astea, Jessica Jones nu e chiar un serial cu eroi, caci Jessica lucreaza de fapt ca detectiv, si, cu toate astea te introduce usor in atmosfera benzilor desenate sau a filmelor Marvel.

 

DEAD OF SUMMER

seance

Recunosc: sunt fana a filmelor Horror. Sunt, de asemenea, extrem de pretentioasa in ceea ce le priveste. E nevoie de mai mult de cateva cadavre si un spirit ca sa ma impresioneze. Si acest serial este destul de usor de urmarit pana si de persoanele care nu agreeaza filmele de groaza. Credeam ca o sa fie o alta poveste clasica de genul “Friday the 13th”, dar mi s-au depasit asteptarile. Da, e vorba de adolescenti intr-o tabara  pe locul careia a avut loc o tragedie, dar scenaristii au dezvoltat povestea in asa fel incat au diferentiat-o de altele de genul. Povestea fiecarui personaj este prezentata in “flashback” in fiecare episode, pe masura ce situatia taberei se agraveza. Daca nu v-am convins, sunt doar 9 episoade la momentul de fata, asa ca va sfatuiesc sa le vedeti si sa imi multumiti dupa.

 

POWERS

tumblr_nl2v474yci1qcwaqao1_500

Ce?? Deja al doilea serial de pe lista inspirat din benzi desenate? Im pare rau…evident am o mica obsesie. M-am intrebat intotdeauna cum s-ar “aseza” intradevar superputerile in lumea reala. Filmele si serialele idealizeaza viata de erou, dar Powers ar veni cel mai aproape de realitate. De la filmulete cu oameni etalandu-si puterile pe retele de socializare si fanclupuri pana la droguri care dau puteri si manageri pentru supereroi. Plauzibil? Eu asa zic. Christian Walker lucreaza la brigada anti-powers incercand in acelas timp sa gaseasca un mod de a-si redobandi puterile pe care le-a pierdut.

 

Asta a fost lista mea. Sper ca v-am inspirat dorinta de a vedea macar unul din aceste seriale. Ce alte seriale va plac? Imi dati ceva recomandari? Daca ati vazut deja unul din ele nu ezitati sa imi spuneti parerea in comentarii. Vizionare placuta!

 

Leave a Reply

