Briose rapide sanatoase (bune pentru incepatori)

Iubesc gatitul! Cu toate astea, el nu ma prea iubeste pe mine. Sa zicem doar ca nu toate tentativele mele de gatit s-au sfarsit cu bine si, pe cat as vrea sa scot un preparat gourmet din palarie, stiu ca cel mai bine e sa raman la lucruri de baza. Asa ca zilele trecute am gasit o reteta de briose pe care am incercat-o.

Experimentul a fost unul de succes si de asta o recomand tuturor bucatarilor incepatori. Reteta originala se gaseste aici, dar o voi traduce si eu pentru voi.

Ingrediente:

2 cani fulgi de ovaz

2 banane coapte (preferabil cu coaja mai neagra)

2 oua

1 cana iaurt grecesc

3 linguri de miere

1 1/2 lingurita praf de copt

1/2 lingurita esenta de vanilie

1 varf de sare

+ orice adaos: fructe, fulgi de ciocolata, unt de arahide, fructe uscate

Nota: am adaugat mure si unt de arahide si am substituit agave in loc de miere

Instructiuni: se pun in blender toate ingredientele (fara adaosuri) si se omogenizeaza. Puteti amesteca adaosurile acum sau sa le puneti pur si simplu deasupra o data ce puneti compozitia in forme. Se pun la cuptor 15 minute. Daca vi se pare ca sunt facute, impunge-ti una cu o scobitoare si daca iese curata atunci sigur sunt facute. Spor la gatit si pofta buna!

Leave a Reply

