Playlistul de Iulie

Printre orele pierdute pe internet, cele mai multe au pe fundal muzica. Sunt tot timpul in cautarea a noi piese pe care sa le ascult si in ultima vreme acestea sunt preferatele mele.

Cand au aparut primele inregistrari cu aceasta melodie, toata lumea era innebunita. Nu conta calitatea proasta in care se gasea, toata lumea asculta si astepta cu nerabdare albumul celor de la 1975. Si eu, de alftel, faceam acelas lucru.

Cine e entuziasmat pentru filmul Suicide Squad? Doar eu? Oricum cantecul acesta e intru totul pe gustul meu si, ca un fan convins Twenty One Pilots, sa vad ca au parte de succesul pe care il merita, ma bucura extrem de mult.

Nu prea am fost fan Ariana Grande. “Focus” mi se pare o melodie extrem de enervanta, ca multe altele. Oh..nuu…tocmai am starnit ura fanilor, nu? Imi pare rau… nu ma omorati in comentarii. Imi place totusi aceasta melodie. Facem pace?

Leave a Reply

